Thursday, February 25, 2010

..Bicara TintaHatiKu Bermula..

Assalamualaikum pemula bicara kata..
...tiada coretan indah melainkan lafaz syukur ke hadrat Mu Ya Rabbul Izzati..kerna Engkau maseh lagi mengurniakan ku kekuatan untuk menjalani liku-liku kehidupan ku sebagai hambaMu yang khilaf yang sering dan tidak lari dari melakukan kelalaian dan kesalahan..semoga hari-hari,waktu dan saat yang akan aku lalui dan rempuhi ini dapat mengajar aku erti kehidupan hamba yang sebenar.. Ya Allah, jangan lah Kau biarkan aku terus lalai dan hanyut dalam kehidupan duniawi ku ini..sesungguhnya kehidupan ku disini adalah pinjaman dari Mu yang bersifat SEMENTARA.. Ya Rabb..dekatkanlah hati ku ini senantiasa di sisiMu..agar bisa aku mendapat cebisan kebahgiaan duniawi dan kegembiraan ABADI di AKHIRAT kelak..InsyaAllah..
...kepada para sahabat, saya maseh baru disini..terima kasih kerana sudi menilik dan mengintai TINTAHATI saya ini...semoga kita dapat menjalinkan ukhuwah yang abadi disamping dapat bertukar pendapat dan fikiran...

No comments:

Post a Comment